خود کشی از روی عادت !!!

بعضی وقت ها ترک یک عادت هرچند که سخت باشد باعث مرض نیست بلکه خود عادت است که از مرض بدتر است.نمونه ای از این عادت های نادرست رو اینجا ذکر می کنیم :

 

1- رنگ و بوی لرمداری و کورد مداری در وبلاگ های لک زبانان به طوری که حتی بیشتر از لک و مساله ی لکستان به استان های لرستان و کرمانشاه  می پردازند و بر طبق عادت واژه ی لکستان به حاشیه رانده میشه.

2- لینک کردن وبلاگ ها و وب سایت هایی که نه تنها حقی برای حیات لکستان به عنوان یک استان مستقل قائل نیستند بلکه به شدت و تندی و با شیوه ای زیرکانه سعی در هضم و حذف نام لک و لکستان رو دارند.  که متاسفانه بسیاری از وبلاگ نویسان لک زبان بدون درنظرگرفتن و مقایسه ی هدف خود و  هدف وب هایی که لینک میکنند ، راه خود را به سمت و سویی نادرست کج خواهند کرد.

3- همسو شدن با گروهک های تجزیه طلب کورد به این بهانه که تجزیه طلبی به معنای احقاق حقوق لکستان است، که تصوری غلط و بی ربط می باشد. هدف از احقاق حقوق لکستان به منظور تشکیل استانی مستقل از استان های غیر لک زبان زیر پرچم مقدس ایران می باشد و این استقلال استانی را نباید با تجزیه طلبی مزدوران وطن فروش برای تکه پاره کردن ایران عزیز اشتباه گرفت و موجبات بدنامی لکستان رو فراهم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد